Alla inlägg under december 2009

Av Jimmy Ekholm - 31 december 2009 14:43

Haha ja fan, ett år går rätt snabbt. Under detta året har jag gjort mycket olika saker. Vissa lustiga o vissa lite mindre. O förlåt för att jag inte har skrivit alls mycket på senaste tiden. Har haft så mycket att göra de senaste dagarna o inte haft tiden som jag velat. 


Ikväll blire iallafall fest ute på ön. Startar kvällen vid 18.00 med middag med några stycken. Sen har vi ett bord fullt med efterätter som vi har gjort (de som e lata har köpt snacks typ). Jag gjorde en chokladmousse :D Mormors hemliga recept muahaha. Tog mig lite mindre än två timmar att laga med vafan, man ställer ju upp!

Sen har man lite alkohol, trevligt folk, så en massa kuligt lär det bli.


Ingne bild just nu, men lägger upp lite bilder från kvällen imorgon :D



Dagens peppande låt får bli: Crystal Castles – Alice Practice


Over N Out

J

Av Jimmy Ekholm - 27 december 2009 14:22

 

Idag så har man vaknat upp bakis som ett jävla helvete. Men fyfan vad kul jag hade igår. Det var överchill ^^ Dagen börjar med att man drar in till stan för att shoppa med Andre o Hamilton o några andra. Sen slutar det med att man sitter på chinabox på Gustav o super haah (A). Hmm vad gjorde jag sen.. Jo jag drog till Limhamn, träffa Andre igen, käkade, sen drog jag till Lorensborg för att träffa Cas o Jakob. Efter det drar vi till Limhamn igen, för att träffa Andre, Hamilton, o två till.. Sen tappa jag minnet. O så vaknar man idag en söndag med minnesluckor. Bra jobbat Jimmy. Starkt gjort.


Dagens låt bliir: 3OH!3 – STARSTRUKK [FEATURINGKATYPERRY] - Explicit Bonus Version


Over N Out

J

Av Jimmy Ekholm - 26 december 2009 03:34

Ja, Juldagen har varit mycket uppskattad. Vaknar alldeles för sent typ vid 3 tiden. Sen drar man till Golden lite, super med Cas, AJ, Jakob, Annica o Willie. Sen drar man till Lorensborg, o sist drar man till Limhamn för att träffa André o Hamilton. Chillar med dom en stund. sen drar jag o Hamilton hem. Han bor precis vid mig typ.


Nu sitter man på Skype med André o nån annan dude.


Nattens låt blir: Muse – Hysteria

 

Over 'N' Out

J

Av Jimmy Ekholm - 24 december 2009 20:11

Hmm Okejrå..


Julen e överskattad, inget man gillar direkt. Förutom presenterna o släkten. Fast vissa borde hålla fucking käft mer.. Sitter nu och väntar på att vi ska få öppna de fina paketen under granen. Men jag väntar även till senare ikväll, för då ska jag ut o träffa folk. Hihi.. Lite uttråkad, skulle läga upp massa bilder på Facebook, men laddningen misslyckades efter 101/126 bilder. Så ingen bild kom upp.. Så fuck det.

 

Dagens låt får blii..: Familjen – Det Snurrar I Min Skalle  


Over 'N' Out

J

Av Jimmy Ekholm - 24 december 2009 02:13

Halooj! Idag har vatt awesome tiredness. Hemma nu och chillar wow, msn, skype och fejjan.. Skype e roligt, Andre och Rama underhåller mig (A) :D

Ska typ chilla saatan nu och typ digga  musik och va social :D:D  


Dagens låt bliiir dååå: Infected Mushroom – The Legend Of The Black Shawarma


Over n Out

J

Av Jimmy Ekholm - 21 december 2009 19:01

Ja... Jag är rätt trött idag. Dagen börjar med att man ska gå till Kriminalvården o anmäla sig i receptionen för att man inte ska ha flytt landet typ. Haha. Nejrå men vafan sen ska en väldigt bakis Jimmy träffa Cas o Jakob en stund. Var rätt arg vid detta laget för att Morfar har varit stygg. Lin förlåt för att jag inte har hört av mig under kvällen. Börjar bli sjuk tror jag o det bådar ju inte bra inför julen, men jag har ont i hela halsen o det får jag leva med. 


  

Lin i'll make it up to you :) Rockyroad baby girl


Dagens låt tar vi när jag är hemma (A)


Over'N'Out

J

Av Jimmy Ekholm - 19 december 2009 11:51

Ja, då var det lov. Igår hade man avslutning på skolan klockan 11. Sen så stack jag till stan där jag träffade Molle en stund. Sen träffade jag Cas o Jakob en liten stund. Sen drog jag hem, dog litegrann, för ingenting verkligen ingenting hände.

Stack tillslut till Milla o chilla film. Sagan om Ringen blev det :)!


Idag är det Emelies 18 års fest. Det ska bli kuligt. Cas vill du dela taxi med mig till platsen där vi ska fira henne?


IALLAFALL NU SKA JAG SNART IN TILL STAN O KÖPA JULKLAPPAR TILL FAMILJEN + VÄNNERNA :D


 


Dagens låt får bliiiiiiiiiiiiiiiii: Basement Jaxx – Where's Your Head At (Radio Edit)


Over n Out

J

Av Jimmy Ekholm - 17 december 2009 10:06

HAHAAHA ska ladda upp en massa bilder idag på facebook :D typ 400 bilder från min mobil o nårra filmer. Övertaggad. Idag vet jag inte vad jag ska göra. E rätt pepp på vad som helst. Någåt förslag?


Sitter I skolan nu o döööör för vi gör inte ett piss. Cas o jag diggar till musik o snackar med Sara, Izza, Hanna, Ivan o Zena. Rätt gött faktiskt att bara chilla sista dagen i skolan.



Morgonens låt bliiiiiir: Promoe – Dekadansen


Over 'n' Out

J

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards