Alla inlägg den 12 april 2010

Av Jimmy Ekholm - 12 april 2010 11:54

Ja, summering av Påsklovet INC.


Jag har hunnit
- sitta i slottsparken och dricka för första gången detta året
- varit på Wonk
- skratta så att tårarna nästan kom med Lin & Tanja
- sitta på Barista med fina människor
- dricka öl med Lin, Tanja & Knare i en tom lägenhet
- supit på Stapeln

- umgås med underbart folk

- firat Kneggan har jag också gjort.



Förresten, GRATTIS TILL LIN OCH KNEGGAN! NI E DET GULLIGASTE PARET EVER <3



Hade sjukt trevligt i helgen. Först Tomboy på Bodoni i fredags och i lördags var det Wonk, en smärre inscident gjorde dock så att hela min lördag gick åt helvete.


JAG HATAR DIG FÖR DET!


JA PRECIS DU, DU VET PRECIS VEM FAN DU E!



Snart e det ny uppkörning, den 22:e April (fyller 19 den 23:e) o teorin e bokad den 20:e. Känns rätt gött med att man har körkort snart.


 Har också fått en ny mobil för att min gamla gick sönder så om ni vill att jag ska höra av mig till er skriv era nr i ett sms till samma nr som innan.



Dagens låt: Scotty – The black Pearl - Dave Darell Radio Edit



  Från "naken" festen hos Knegg.


Over N Out

J


Ps. Kommer antagligen börja uppdatera lite mer nu igen, har bara haft bloggtorka och inte orkat innan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards